30 януари 2010

Накратко

Снимките от последната ни сватба и първа за 2010 вече са на сайта . През седмицата имахме известни проблеми с хостинга, но вече се надявам всичко да е наред.

***

Затънали сме до уши в ремонта, който върви с пълна сила. Все още нямаме видим напредък, предимно рушим, но в скоро време се надявам да започнем да изграждаме някои неща. Покрай новия апартамент сме изоставили всякакви други занимания и ще пропуснем да снимаме кукерските празници Сурва 2010 в Перник тази година. Миналата бяхме там и успяхме да направим добри снимки, този път сме оставили колегите фотографи да ни заместят.

***

Все още не сме гледали хита на момента "Аватар", но и това предстои скоро. За сметка на това успяхме да изгледаме:
- Шерлок Шолмс на Гай Ричи, който горещо препоръчвам (Холмс и д-р Уотсън съвсем не са това, което очакваш да са);
- Жената на пътешественика във времето - приятно романтично филмче с размисли за същността на взаимоотношенията между хората. На мен нещо не ми достигна в този филм, но по-скоро ми хареса отколкото не;
- In the Loop, който изгледах по препоръка на любимия ми сайт на кино framespotting, саркастичен британски разказ за политиката и война.
- Излъжи ме - сериалът с Тим Рот, който върви по бТВ синема. Този път и Румен се включи в гледането и общата ни семейна оценка е доста висока, засега.

Не липсваха и филмовите разочарования, но за тях ще споделя в следващия пост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар