В България твърде често нещата не са това, което са. Същото важи с пълна сила и за шумно рекламираните промоции и заливащите ни отвсякъде рекламни брошури. Досега не си позволявах да изказвам недоволството си от различни компании по един или друг повод. Вчерашното ни посещение в магазина на мебели „Арон”, обаче, окончателно промени мнението ми. Ето накратко какво с какво се сблъскахме:
В търсенето на мебели, по-конкретно обзавеждане за спалнята, и в рамките на крайно ограничения ни бюджет, естествено внимателно следим всички промоционални брошури на мебелните фирми. И така, вчера ни попадна новата брошура на мебели „Арон”, промоциите в която са валидни до 15 юли или до изчерпване на наличните количества. Разглеждайки предложенията за обзавеждане на спалня, бяхме заинтригувани от следната оферта: спалня Monsun – цвят: Касанова, която включва гардероб с плъзгащи се врати + легло 160/200 см +2 нощни шкафчета + скрин, намалено от 1230 лв на 799 лв. Твърде съблазнителна оферта с прекалено ниска цена, за да бъде качествена.
Все пак с Румен решихме да посетим магазина на мебели „Арон” и да проверим какво на място представлява тази оферта. След като разгледахме всички изложени в магазина спални и не открихме посочения в брошурата модел, Румен се обърна към продавач-консултантите. Какво бе изненадата ни, когато ни информираха, че предлаганият в брошурата модел, не е изложен в магазина и не може да се види. Разбира се предоставена ни бе допълнителна информация за размерите на гардероба, която липсва в описанието в брошурата. И все пак, мебели „Арон” очевидно очакват от своите клиенти да направят поръчка единствено въз основа на снимките в брошурата, без да са видели мебелите на живо.
Знам, че хората поръчват доста неща онлайн, самите ние с Румен пазаруваме понякога от еbay.co.uk и dealextreme.com, но ми е трудна да си представя да си поръчам обзавеждане за спалнята само по снимка. Изглежда съответният модел спалня присъства само в хартиената брошура на мебели „Арон”, ние с Румен така и не успяхме да го открием на сайта на фирмата.
Не съм сигурна, че в случая става дума за директна заблуда на потребителите, но определено се почувствахме подведени. Отложихме други ангажименти, отделихме време да отидем до магазина, а се оказа, че не можем да разгледаме мебелите, които ни интересуват.
Брошура на мебели „Арон” – FAIL!
Няма коментари:
Публикуване на коментар